tirsdag 25. mai 2010

Agria gikk til lunsj


-Emma møtte på to venner i parken igår kveld, King og Teddy

Ja hos veterinæren idag gikk det ikke akkurat så bra som håpet på. bøyeprøven ga utslag nesten like mye som sist og antagelig var bedring kun det faktum at hun ikke har fått noen mosjon siden sist. Vi tok to ny bilder og de så ganske like ut, og i tillegg er kneet blitt mer "klumpete". Det betyr nok at kroppen bygger på mer og mer som ikke skal være der og det er ting som bare blir liggende i veien.

Jeg ringte Agria på stedet før i halv elleve tiden og spurte de om jeg burde søke først og vente på svar eller om jeg kunne ta CT bilder og søke om å få det dekket i ettertid. De kunne klart si at om jeg tok bildene først dekket de det helt sikkert ikke. Men de sa det at vi kunne bare sende inn en søknad fra veterinæren vår, sammen med journal og direkte oppgjøret for dagen, også ville de svare på ca 20 minutter.

Etter veterinæren var ferdig, i 11 tiden sendte han det inn slik. Etter en og en halv time fikk de tilbake til svar at Agria var ute til lunsj. Siden veterinæren vår var ferdig på jobb om en halvtime, fikk vi ny time til Torsdag som kommer istedet. jaja, Agria var ute til lunsj.

Veterinæren kunne si at om vi ikke fant noe mer ut på CT bilder var det neste egentlig bare å åpne opp og se og ta prøver... så det kan tyde på at vi heller mot en operasjon her ja.

pokker ta, og jeg som hadde gledet meg til å kanskje få en friskmeldt hund idag som kunne være med å trene igjen :(

1 kommentar:

  1. Så dumt at Emma stadig må holdes i ro. Håper da ikke dere blir nødd til å komme gjennom operasjon for å få fikset på dette....

    God bedring !

    SvarSlett