onsdag 13. oktober 2010

Bursdagsbarn idag!



Emma vår fyller 1 år idag! Gratulerer til alle kullsøsken og håper dere fikk en liten oppmerksomhet og noe godt denne dagen ;)




ballonger er dødsgøy!



Vakre Emmajenta vår, jeg husker ikke engang hvordan det var å være uten deg, men det må ha vært kjedelig!


Emma begynte dagen med å komme opp i sengen (ganske hverdagslig egentlig...) og fikk 3 røde ballonger og et tyggebein til frokost. pappa Christian var ute og gikk en lang tur i skogen med de (for jeg har forstuet ankelen min og kan omtrent ikke gå) og så ble det baket kake.

Bestevenninne Hakuna kom på lekebesøk og ble i noen timer, da ble det kake, leking, posering med hatter (hehe...,ja du leste riktig) og mer leking.

oppskrift:
1 pakke markies hundekjeks i mixeren
blandes med vann og en eggeplomme, jeg kjørte også en neve minipølser i mixeren og blandet inn. så kjevles/fordeles deigen ut til 2 tykke "pannekaker" og stekes på 250 grader i ovnen litt (skal være litt fastere men ikke tørre).
kjøl de litt av, smør halvannen leverpostei boks i midten og legg de sammen.
first price boksmat for hund kjøres i mixeren og blir "sjokolade"-glasur ;)

falt veldig i smak!! og tok veldig kort tid å slenge sammen :)

2 kommentarer:

  1. Takk for en super feiring i dag!! Har kost meg så masse, og nå er jeg stappmett (spiste resten av kaken da vi kom hjem, og Dexter fikk også smake), så nå tror jeg at jeg skal ha meg en god natts søvn:)

    God natt Emmus!
    Klem fra Hakuna

    SvarSlett
  2. Litt forsinket grattishilsen fra oss i Bexmahuset!

    Vakre Emma, ser hun har de samme gode, kloke øynene som mamma Enya.
    Flott kakeoppskrift, den må vi prøve!

    Klem Fra Bexmagjengen

    SvarSlett